Październik “Międzynarodowy Miesiąc Bibliotek Szkolnych” już za nami. Było to czas, w którym uczniowie naszej szkoły zostali zaproszeni do akcji “Przeczytałam/ przeczytałem, polecam”, w ramach której zostali poproszeni o napisanie krótkiej recenzji książki ze szkolnej biblioteki zakupionej dzięki dotacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa. 

Oto kila z nich:  

Ostatnio miałam przyjemność przeczytać „Zmierzch” Stephanie Meyer. Powieść opiera się na przeżyciach nastoletniej Belli w świecie nadnaturalnych stworzeń, w tym przypadku wilkołaków i wampirów. Osobiście jestem fanką tego typu książek, więc bardzo mi się podobała. Postaci są dobrze nakreślone, a sama Bella często charakteryzuje się irracjonalizmem i podejmuje pochopne decyzje, co podczas czytania często mnie drażniło, ale akcja, dzięki temu, nabierała tempa i była wciągająca. Z chęcią sięgnę po kontynuację tej książki. 

Polecam książki Remigiusza Mroza dostępne w naszej szkolnej bibliotece. Mróz w bardzo ciekawy sposób potrafi przedstawić różne aspekty zbrodni. 

Książka pt. „Atomowe nawyki” James’a Clear’a jest bardzo interesująca. Pomogła mi w planowaniu nauki i zadań, które wykonuje na co dzień. Bardzo polecam ???? 

„Potęga podświadomości”  Joseph’a Murphy’ego jest bardzo wciągająca. Zmieniła mój sposób patrzenia na świat. 

„My Beloved Monster” Marty Łabenckiej- choć to gruba książka i może przerażać wielkością jest warta przeczytania. To wspaniała historia, pełna zaskakujących plot twistów, cudownych bohaterów, których trudna przeszłość niszczy na kawałki, a koniec tej historii wbije was w fotel. Polecam! 

Ostatnio przeczytałam debiutancką Uli Buchacz „Sammer Love”, która wywołała u mnie mnóstwo emocji, czego się nie spodziewałam. Mogę powiedzieć, że roztrzaskała mnie na kawałki… Gdy tylko widzę okładkę lub samą książkę, przypominają mi się akcje, które się w niej działy… Przyznam szczerze, że musiałam się lekko pozbierać po przeczytaniu jej, lecz była to bardzo ciekawa książka. Jeśli lubicie letnie, młodzieżowe romanse to bardzo zachęcam do przeczytania.